Magyar kerttervező, ausztrál kert?- az internet buktatói

A minap böngésztem a neten, egy nagyon kedvelt, díjnyertes ausztrál kertet szerettem volna bemutatni nektek, és nagyon meglepő dologra figyeltem fel. Véletlenül rákeveredtem egy magyar cég oldalára, ahol visszaköszönt az a csodás ausztrál kert, mint saját referencia! Sőt, nem csak az az egy, hanem 3 is, és az egész oldal a neves ausztrál tervezőiroda képeivel volt tele! A főképek, diavetítések, MINDEN, egy az egyben. Szeretnék mindenkit óva inteni az ilyenektől, akik nem saját fotókat, és munkákat tesznek fel honlapukra!! Talán az ilyenek miatt jönnek sokan azzal, hogy már pár, magát tervezőnek nevező kertészben csalódtak...

És az ausztrál kert képei:
Ez a kert kitűnően példázza, hogy milyen jól összehozható a klasszikus és a modern stílus a kertben is. A tervezők nagyon jól tudták párosítani a különböző anyagokat, és textúrákat. A kert teljesen harmóniában van a klasszikusabbnak mondható épülettel, a modern kerti elemek, bútorok, és a modern habitusú növények remek kiegészítői a kertnek. Persze az épületen is volt némi finomhangolás.
www.secretgardens.com.au






Nemrég tapasztaltam, hogy az oldalukról lekerültek a képek. Gondolom másnak is feltűnt a dolog.

Megjegyzések